FAQ – poznaj odpowiedzi

Zgromadziliśmy dla Państwa poniżej odpowiedzi na pytania, które mogą spędzać sen z powiek. Co zrobić z problematycznym oprogramowanie w firmie, kiedy administrator nie panuje nad sytuacją, jak usprawnić system informatyczny, by zwiększyć efektywność. Zadbaliśmy o jasne wyjaśnienie zagadnień. Wiedząc o Państwa indywidualnych potrzebach uruchomiliśmy numer telefonu, pod którym uzyskacie potrzebne informacje. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami.

Zadzwoń do nas

+48 883200250

Linia telefoniczna czynna w godz. 9-16

FAQ

show all
Nie masz strony webowej?

Żaden problem, zadzwoń lub napisz, a my przygotujemy projekt zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Zaproponujemy Ci kilka koncepcji uważnie słuchając Twoich sugestii. Ty wybierasz, my wykonujemy.

Zwolnił się jedyny programista, który opiekował się aplikacją lub pisał Twój system albo firma, która go supportuje nie wywiązuje się ze zobowiązań?

Zadzwoń do nas i pozbądź się kłopotu. Zapewniamy kompleksowe przejęcie i konserwację istniejących systemów na bardzo korzystnych warunkach. Przed podpisaniem umowy otrzymasz rzetelną informację na temat faktycznego stanu Twojego systemu i sam podejmiesz decyzję co dalej.

Masz problem z działającym u Ciebie oprogramowaniem? Może masz dość i uważasz, że trzeba zrobić z nim porządek raz na zawsze?

Z doświadczenia wiemy, że wymiana oprogramowania na całkiem nowe, bardzo rzadko eliminuje wszystkie problemy i musi być poprzedzona rzetelną analizą. Skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązanie – jeżeli to będzie możliwe, to naprawimy Twój program, a jeżeli nie – zarekomendujemy rozwiązanie. Pamiętaj – to Ty podejmujesz suwerenne decyzje, a my jedynie wspieramy Cię w dążeniu do celu.

Ktoś pisze dla Ciebie program, ale masz wątpliwości czy robi to dobrze i zgodnie ze sztuką? A może masz wrażenie, że Ty i wykonawca rozmijacie się w rozumieniu Twojego biznesu?

Zwróć się do nas, a przedstawimy Ci rzetelny opis stanu faktycznego, na podstawie którego będziesz mógł podjąć dalsze kroki. Może będziesz spał spokojnie, a może w porę zareagujesz na niewłaściwy kierunek działań Twojego wykonawcy? Warto zaufać profesjonalistom.

Rozpoczynasz start-up i nie wiesz czy oprogramowanie jest Ci potrzebne?

Skontaktuj się z nami, a my postaramy się pomóc. Może znajdziemy Ci gotowy system, który spełni Twoje oczekiwania, a może rozmowa pozwoli Ci spojrzeć na Twój biznes z innej perspektywy, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i pieniądze. Postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości odnośnie kosztów czy doboru wykonawcy.

Potrzebujesz oprogramowania, ale nie wiesz od czego zacząć?

To nie problem – my wiemy. Bardzo często klienci nie mający doświadczeń z branżą IT nie zdają sobie sprawy ze stopnia złożoności procesu wytwarzania oprogramowania i konsekwencji podejmowanych działań, a przy wyborze niewłaściwego partnera ponoszą niepotrzebne koszty. Zawsze służymy pomocą, a wątpliwości wyjaśniamy w sposób przystępny dla odbiorcy. Pracujemy dla Ciebie.

Jak pracujemy, czyli proces wytwórczy.

Sposób pracy jest wysoce zależny od wykonywanego zadania i potrzeb klienta, ale możemy przedstawić ogólny, najczęściej wykorzystywany, uproszczony schemat (dla przykładu przy tworzeniu nowej aplikacji):

  1. Cykl spotkań z klientem pozwalający na zrozumienie przez nas specyfiki jego zagadnień biznesowych i oczekiwań
  2. Przedstawienie naszej wstępnej propozycji rozwiązania
  3. Wypracowanie wstępnej koncepcji rozwiązania i warunków odpowiadających zainteresowanym stronom
  4. Wykonanie kompleksowej analizy biznesowej i przygotowanie dokumentu specyfikacji wymagań klienta
  5. Przygotowanie planu działania
  6. Akceptacja klienta
  7. Rozpoczęcie właściwego procesu wytwórczego

Właściwy proces wytwórczy prowadzony jest często w metodyce SCRUM. Bardzo ogólne założenia są takie, że w projekcie mamy stałe:

  • czas
  • jakość

Czas i jakość są niezmienne – czas jest z góry określony (np. rok), a jakość wysoka. Sterujemy zakresem funkcjonalności, jakie możemy wykonać w określonym czasie. Jeżeli zakres funkcjonalności się zwiększa, zwiększa się też czas. Co pewien stały i z góry określony czas, który zwykle wynosi od 2 tygodni do miesiąca planujemy zadania na kolejny okres zwany Sprintem. Po każdym Sprincie zespół prezentuje postępy prac klientowi, który dzięki temu może reagować na zmiany i czuwać nad tym, żeby szły one we właściwym kierunku. Po prezentacji ustalane są zadania na kolejny Sprint i cały proces się powtarza.

To oczywiście bardzo skrócony opis, jeżeli ktoś jest zainteresowany poszerzeniem swojej wiedzy na temat SCRUMa, polecam lekturę fachowej literatury.